مجله ی بهینه سازی وب

هشدار

The form #3 does not exist or it is not published.

دیجیتال مارکتینگ

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بازاریابی دیجیتال یا Content Marketing ، همچنان به عنوان یکی از جذاب‌ترین شیوه‌های بازاریابی مورد توجه خواهد بود.
توجه به این شکل از بازاریابی موجب افزایش بودجه “بازاریابی محتوا” خواهد شد، تا آن‌جا که پیش‌بینی می‌شود یک چهارم از بودجه کل بازاریابی شرکت‌ها را به خود اختصاص دهد.

  طبق آمار‌های جهانی، محتوای جذاب یکی از سه دلیل اصلی مخاطبان برای پیگیری برند‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود.  B2B مشغول هستند در صورتی که مطالب جذابی را در

پیش بینی اول دیجیتال مارکتینگ

استفاده از روش‌های تحلیل اطلاعات Data Analytics – DA افزایش می‌یابد. بازاریاب‌ها عاشق برنامه‌ریزی دقیق و بررسی نتایج کار خود هستند. امروز هر مجموعه‌ای که توانایی محاسبه چگونگی بازگشت سرمایه‌گذاری ROI خود را نداشته ‌باشد محکوم به نابودی‌است.
این توانایی هر روز با استفاده از ابزار‌های متنوعی که در اختیار بازاریاب‌ها قرار می‌گیرد افزایش می‌یابد و امکان ارائه تحلیل‌های نزدیک به واقعیت بیش‌از پیش فراهم می‌شود تا عملکرد بازاریابان ملموس‌تر شده و اشتباهاتشان در آینده اصلاح شود.بودجه تحلیل اطلاعات شرکت‌های بزرگ در سال ۲۰۱۵ تا ۶۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد تا در مجموع حدود ۸ درصد از کل بودجه بازاریابی این شرکت‌ها را به خود اختصاص دهد.

 دیجیتال مارکتینگ

 

پیش بینی دوم دیجیتال مارکتینگ

با وجود توجه ویژه واحد‌های بازاریابی به تولید محتوای جذاب، بسیاری از تولیدات آن‌ها ارزشمند نیست. آن‌ها در بسیاری از موارد بدون توجه به کیفیت محتوای تولید شده، تنها به دنبال کمیت هستند، غافل از آن که راز موفقیت این شکل از بازاریابی دیجیتال، تولید محتوای خاص و شیوه ارائه آن است.
گوگل و بسیاری از موتورهای جستجوگر از توانایی ارزیابی محتوای مطالب منتشر شده روی شبکه اینترنت برخوردارند و با سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته، توانایی این موتور‌ها در حال افزایش است. به عنوان مثال گوگل در جستجوی اینترنت متون کمتر از ۲۰۰ کلمه را محتوای ضعیف می‌نامد و به چنین مطالبی در نتایج جستجو توجه کمتری نشان می‌دهد.

 

digital-marketing

 

پیش بینی سوم دیجیتال مارکتینگ

محبوبیت ویدئو Video Marketing به عنوان یک محتوای جذاب در بازاریابی دیجیتال همچنان ادامه خواهد یافت. با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژیک اخیر، استفاده از ویدئو به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط با مخاطب افزایش یافته‌است.
۵۲ درصد از فعالان حوزه بازاریابی معتقدند که ویدئو در مقایسه با دیگر شکل‌های محتوایی بالاترین میزان بازگشت سرمایه‌گذاری ROI را به همراه دارد و استقبال ۹۳ درصدی بازاریاب‌ها از ویدئو برای بازاریابی دیجیتال نیز به همین خاطر است.با توجه به گسترش نفوذ دستگاه‌های هوشمند، نظیر موبایل و تبلت، پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۱۷ پخش ویدئو ۷۴ درصد از ترافیک اینترنت را به خود اختصاص دهد و فعالان ارتباطات نیز معتقدند که ویدئو یکی از سه ابزار اصلی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

 

 دیجیتال مارکتینگ اینترنتی

 

پیش بینی چهارم دیجیتال مارکتینگ

محبوبیت موبایل و تبلت Mobile Marketing و افزایش استفاده از موبایل در بین مردم فرصتی تازه‌ای را برای دسترسی بازاریاب‌ها به مخاطبان فراهم کرده‌است.
افرادی که تا امروز به تبلیغات تلویزیونی و شهری توجهی نشان نمی‌دادند، با استفاده از موبایل به مخاطبینی با پتانسیل‌های بالا بدل شده‌اند. افزایش نفوذ این ابزار‌های دیجیتال به حدی است که پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۵ شمار موبایل‌هایی که به اینترنت متصل‌اند از شمار کامپیوتر‌های شخصی پیشی بگیرد.
در انتها باید به یک نکته اصلی اشاره کنیم: اگر برای سازمان یا مشتریان خود قصد برنامه‌ریزی بازاریابی دارید ابتدا سازمان مورد نظر را تحلیل کنید و سپس با استفاده از تحلیل موجود استراتژی سازمان را در دنیای دیجیتال تدوین کنید. بعد از تدوین این استراتژی به برنامه‌ریزی بازاریابی با جزئیات بپردازید. یک برنامه بازاریابی دیجیتال خوب بدون استراتژی مشخص هرگز موفق نخواهد شد.

 

دیجیتال مارکتینگ

 

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ Digital Marketing

در دنیای امروز دیگر مردم وقتشان رو کمتر با خواندن روزنامه و دیدن تبلیغات تلویزیون سپری می‌کنند، بخش زیادی از زمان مشتریان شما پای کامپیوتر یا موبایل می‌گذرد که ما به آن‌ها میگویم رسانه‌های دیجیتال. اگر می‌خواهید ارتباط مؤثرتری با مخاطبینتان داشته باشید حضور قوی شما در دنیای دیجیتال ضروری است. واقعیت این است که مردم بیشتر نظر کسی را می‌پذیرند که خودش پیش از آن‌ها مشتری شما بوده و نه تعریف و تمجیدهای یک کمپانی را از کالای خودش؛ پس باید این تجربه رو برای ایشان یادآوری کنید

 

اما سه چالش بزرگ دراین‌بین وجود دارد ،اول این‌که تنوع رسانه‌های آنلاین باعث می‌شود تا صاحبان برند برای برنامه‌ریزی و فعالیت در هر رسانه با مشکل روبرو بشوند؛ ده‌ها شبکه اجتماعی،سرویس‌های ایمیل مارکتینگ و وب‌سایت‌های پربازدید تنها بخشی از رسانه‌های آنلاین هستند.

دوم هزینه پایین و باور اشتباه به عدم نیاز به تخصص در رسانه‌های آنلاین در مقایسه با سایر رسانه‌ها است که باعث می‌شود تعداد زیادی از برندها با رویکردهای حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای برای تبلیغ به این فضا هجوم بیاورند و این خودش سبب تشدید رقابت می‌شود.

سوم اینکه انفجار این‌همه اطلاعات در رسانه‌های آنلاین باعث می‌شود مخاطب شما با حجم زیادی از تبلیغات روبرو بشود. بسیاری از این افراد با واقعیت آن کالا یا خدمت زیاد آشنایی نداشته و سبب کم شدن اعتماد مصرف‌کننده نسبت به همه تبلیغات در فضای مجازی می‌شود.

 

دیجیتال مارکتینگ

برای عبور از سطح این چالش‌ها چه باید کرد؟ خوبی دیجیتال مارکتینگ این است که یک بستر دوجانبه برای شما مهیا می‌کند و می‌توانید ازنظر مشتریانتان نیز مطلع شده و با اعداد دقیق بدانید چه مطالبی برای مخاطب شما جذاب‌تر است. اما این موضوع به‌ تنهایی کافی نیست، شما باید بتوانید یک رابطه خوب با مشتری‌هایتان داشته باشید، تا هم ازنظرت آن‌ها آگاه شوید و هم بتوانید انتظارات مشتری‌هایتان را برطرف کنید.

.

خواندن 443 دفعه
پوریا سبحانلو

پوریا سبحانلو هستم دانشجوی ارشد نرم افزار  | برنامه نویس زبانهای اسکریپتی سمت سرور

چند وقتیست علاقه به علم بهینه سازی وب پیدا کردم  و پروژه های مرتبط با اون رو قبول میکنم.

هدف اصلیم از مجله بهینه سازی وب اشنا کردن وب مستران عزیز با تکنیک ها جدید بهینه سازی و سئو وب سایت ها میباشد.

وبگاه: www.psobhanlo.ir پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • رامين

    سلام
    خيلى عالى بود ممنون??

  • سعید

    بسیار عالی بود
    ممنون از زمانی که گذاشتید

 برای مشاوره و انجام پروژهای خدمات

دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی وب. 

 به صورت تجاری تماس بگیرید

مجری خدمات بهینه سازی وب و دیجیتال مارکتینگ Psseo  

 4145882 - 0935

درباره وب سایت دیجیتال مارکتینگ

 وب سایت دیجیتال مارکتینگ یکی ار وب سایت گروه طراحی وب پارسیان (پارسیان تبلیغ) است که در زمینه دیجتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال فعالیت میکند.

در وب سایت دیجیتال مارکتینگ خدمات مرتبط با دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال‌های دیجیتال چه آنلاین و چه غیرآنلاین انجام می‌شود.
در این روش، از تمامی ظرفیت‌ها و کانال‌های ممکن و موجود در دنیای دیجیتال استفاده می‌شود تا اطلاعات به مشتری یا مصرف‌کننده رسانده شود.

تماس با دیجیتال مارکتینگ

برای تماس با وب سایت دیجتال مارکتینگ 

021-88752300

021-88732543

 

از پی اس سئو حمایت کنید