مجله ی بهینه سازی وب

هشدار

The form #3 does not exist or it is not published.

5 مهارت لازم برای مشاورین بازاریابی دیجیتال

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
اکثر مشاوره بازاریابی دیجیتالی امروزی درباره داده است: اهداف، KPI ها، و معیارهای عملکرد. پروسه ها و تکنولوژی همچنین یک سهم بزرگ را ایفا میکنند و بعنوان یک نقطه فرق گذاری برای بسیاری از آژانسها و مشاوران بازاریابی دیجیتال بکارمیروند.

تجارت مشاوره میتواند یک تجارت نیرنگ‌آمیز باشد زیرا تمام مشکلات بازاریابی بطورواضح تعریف نمیشوند و حتی تعداد کمتری به علت و معلول و راه‌حلهای خطی نیازدارند.

تقریباً همیشه اختلافات زمینه‌ای بین سهامداران مختلف وجود دارد و همچنین وابستگیهای متعدد، نیروهای خارجی و آیتمهای متفاوتی که باید با آنها مواجه شد وجوددارند. مانند یک شغل جالب بنظر میرسد، اینطور نیست؟

گام سریع و پیچیدگی فزاینده دنیای مشاوره بازاریابی دیجیتال به بیش از تخصص کارکردی، بهترین اقدامات، و توانایی برای تحلیل و بهینه‌سازی داده نیازدارد. مهارتهای نرم مشاوره از قلم میفتند یا ناسازگار هستند و باعث سوءتفسیر، بینش غیرمؤثر و توقعات تحقق‌نیافته میشوند.

چرا؟ زیرا انسانها درگیرمیشوند! فراتر از داده، پروسه و نرم افزار، یک ترکیبی از مهارتهای نرم را میبرد تا بطورمؤثر تعیین قلمرو کند، فرصتها را ارزیابی کند و پیاده سازی پیشنهادات را تسهیل نماید. درحالیکه بازاریابی تجاری بیشتر میشود، انسانها نیز باید در رویکردشان بصورت بازاریابهایی باشند.

 

5  راهکار دیجیتال مارکتینگ
5 راهکار دیجیتال مارکتینگ

بهترین مشورت بازاریابی دیجیتال در جهان بدون استفاده است اگر هرگز پیاده نشود

مهارتهای فردی بسیاری وجوددارند که با مشاوره و مخصوصاً با بازاریابی در فضای دیجیتال بروز میکنند و بطورخاص: آنهایی که از هوش فردی و جمعی آژانس بهره برداری میکنند، توانایی برای حل مسائل و اجرا کردن بطور خلاقانه، پاسخگویی و یک حرکت پیوسته برای عملکرد بهتر.

من عقیده دارم که آن یک ترکیبی از قابلیتهای داده-گرا، پروسه، نرم افزار و همینطور اثربخشی تعامل انسان با انسان با بازاریابی (جامعه‌شناسانه به روانشناسانه) است که مؤثرترین درگیریهای مشاوره بازاریابی را هدایت میکند.

دراینجا یک تقسیم بندی از بیشتر مهارتهای مشاوره بازاریابی دیجیتال انسان وجوددارد که شروع میکنند تا بین آژانسهای عملکرد بالا و آنچه که ما بعنوان بازاریابی آنلاین رتبه-بالا درنظرمیگیریم تفاوت قائل شوند درحالیکه ما به استفاده از نتایج تخصصی هوشمندانه، خلاقانه و موردتوجه درسال 2015 ادامه میدهیم:

 

  1. برروی اهداف تمرکز نمایید

همیشه "چرا" را درک کنید. بهینه سازی دینامیک بازاریابی دیجیتال میتواند باعث شود تا برنامه ها ناکارآمد شوند و نابود شوند. با هر دستورالعمل استراتژیک و بطورخاص با هر تاکتیک یا وظیفه‌ای، باید یک خط واضح از بینش برای هدف و توقع وجودداشته باشد.

درک هدف کل و همچنین اینکه چگونه اقدامات فردی بر آن هدف تأثیر میگذارند یک منظر ضروری برای تصمیم گیری در سراسر یک درگیری موفق میباشد. اغلب بازاریابان باید تعجب کنند، "چرا ما این را انجام میدهیم؟" احتمال زیاد این تلاشها شکست خواهند خورد. بجای آن، این سؤال در ذهن بازاریاب برای هر وظیفه باید وجود داشته باشد "این چگونه بر برنامه اثر میگذارد؟ آن چگونه پیشروی ما را پیش میبرد و به اهداف میرساند؟". اثر اقدامات بازاریابی همیشه مستقیم نمیباشند، ولی با اینحال باید یک حس پاسخگویی وجودداشته باشد.

 

یک استراتژی یک طرح اقدام با یک هدف است. یک تاکتیک یک اقدام خاص است که بخشی از پیاده‌سازی استراتژی میباشد.

 

  1. درک استراتژی درمقابل تاکتیکها

تابحال بسیاری از مشاورین بازاریابی این تمایز را درک نمیکنند. یک استراتژی یک طرح اقدام با یک هدف است. یک تاکتیک یک اقدام خاص است که بخشی از پیاده سازی استراتژی میباشد. بعنوان مثال، یک استراتژی بازاریابی دیجیتال که برای یک افزایش در فروشها از یک مخاطب هدف خاص فرامیخواند ممکن است برای یک رویکرد پیامرسانی منحصربفرد خاص برای یک نقطه درد فرا بخواند که شامل تولید محتویات، تبلیغات، ایمیلها و پیشنهاداتی شود که برای آن گروه مشتری خاص متناسب میباشد. تولید محتویات، تبلیغات، ایمیلها و پیشنهادات تاکتیکهایی برای آن استراتژی میباشند.

درک تفاوت بین استراتژی و تاکتیکها "چرا"یی که در تمام دستورالعملها وجوددارد را تضمین میکند و بر درگیریهای موفقتری تأثیر خواهدگذاشت.

 

  1. توانایی برای گوش دادن و تأکیدکردن

احتمالاً یکی از مهارتهای مهمتر و اغلب مورد چشم‌پوشی قرارگرفته عبارتست از ترکیبی از واقعاً گوش دادن برای یادگیری وضعیت، اهداف و مشکلات جاری درگیرشده و همچنین توانایی برای تأکید بر هردوی بازاریاب برند و مشتریانی که آنها سعی میکنند تا به ایشان دست یابند.

درحالیکه بازاریابان آژانس مجرب و مطمئن منظرهای ارزشمندی را فراهم میکنند، بینش از سرویس‌گیرندگان و مشتریانشان بدون هزینه است. اگر مشاور تمام صحبت را انجام میدهد آن بینش نمیتواند بطورمؤثر گرفته شود.

 

پیچیدگی آنچه که ممکن است نباید تمرکز یک برنامه بازاریابی دیجیتال را آلوده کند

 

  1. قادر به اولویت دهی باشید

پیچیدگی آنچه که ممکن است نباید تمرکز یک برنامه بازاریابی دیجیتال را آلوده کند. یک بخش بزرگی از یک وظیفه مشاور بازاریابی عبارتست از جمع‌آوری داده، سازماندهی، استخراج بینشها و ارائه پیشنهادات به یک طریقی که انتخابها را با اولویتها تعادل دهد. قوانین اولویت دهی میتواند با درگیری تغییر کند، ولی یک تمرکز روی آنچه میتواند پیاده سازی شود و آنچه میتواند بیشترین اثر را داشته باشد (کوتاه و بلند مدت) خطوط راهنمای خوبی برای حرکت هستند. جایگزین؟ اضافه‌بار تاکتیکهای بازاریابی دیجیتال!

 

یک بخش مهمی از رهبری در بازاریابی دیجیتال عبارتست از توانایی برای برقراری ارتباط در هر زمان، نحوه حرکت از نقطه ای که درحال حاضر درآن هستیم به جایی که میخواهیم برویم و آنچه که در آینده انتظار داریم.

 

بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال
  1. مهارتهای رهبری و حرفه‌ای بودن

سرویس گیرندگانی که مشاورین از هر نوع را کرایه میکنند انتظار پیشنهادات مطمئن و بینش‌دار را دارند. رهبری آژانس به مهارتهای رهبری و حرفه‌ای بودن مشاورین فردی اطمینان را الهام میبخشد و پیشروی را تحریک مینماید. این به معنای فراهم سازی منظرهای منحصربفرد، ایده های اصلی و نوآوریها و همچنین توانایی برای برقراری ارتباط در هرزمان، و نحوه حرکت از نقطه ای که درحال حاضر درآن هستیم به جایی که میخواهیم برویم و آنچه که در آینده انتظار داریم است.

هدایت حرفه‌ای مشاورین شامل هرچیزی از پاسخگویی، تواضع، پیش بینی نیازهای سرویس‌گیرنده، دنبال کردن و ماندن در بالای آنچه برای سرویس‌گیرنده و همچنین برنامه مهم است میشود. یکی از مهمترین تفاوت‌دهنده ها بین مشاوره های بازاریابی که از نرم افزار و پروسه های مشابه استفاده میکنند عبارتست از رهبری آژانس و هدایت مشاورین اش.

 

البته مهارتهای سازمانی و فردی به تنهایی کافی نیست. آن، ترکیبی از مهارت های انسان به انسان، مهارتهای سازمان و رهبری بعلاوه تخصص داده، نرم‌افزار و پروسه ها است که اثربخشی آژانس بازاریابی دیجیتال را متمایز خواهد کرد.

خواندن 2686 دفعه
پوریا سبحانلو

پوریا سبحانلو هستم دانشجوی ارشد نرم افزار  | برنامه نویس زبانهای اسکریپتی سمت سرور

چند وقتیست علاقه به علم بهینه سازی وب پیدا کردم  و پروژه های مرتبط با اون رو قبول میکنم.

هدف اصلیم از مجله بهینه سازی وب اشنا کردن وب مستران عزیز با تکنیک ها جدید بهینه سازی و سئو وب سایت ها میباشد.

وبگاه: www.psobhanlo.ir پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

 برای مشاوره و انجام پروژهای خدمات

دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی وب. 

 به صورت تجاری تماس بگیرید

مجری خدمات بهینه سازی وب و دیجیتال مارکتینگ Psseo  

 4145882 - 0935

درباره وب سایت دیجیتال مارکتینگ

 وب سایت دیجیتال مارکتینگ یکی ار وب سایت گروه طراحی وب پارسیان (پارسیان تبلیغ) است که در زمینه دیجتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال فعالیت میکند.

در وب سایت دیجیتال مارکتینگ خدمات مرتبط با دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال‌های دیجیتال چه آنلاین و چه غیرآنلاین انجام می‌شود.
در این روش، از تمامی ظرفیت‌ها و کانال‌های ممکن و موجود در دنیای دیجیتال استفاده می‌شود تا اطلاعات به مشتری یا مصرف‌کننده رسانده شود.

تماس با دیجیتال مارکتینگ

برای تماس با وب سایت دیجتال مارکتینگ 

021-88752300

021-88732543

 

از پی اس سئو حمایت کنید