مجله ی بهینه سازی وب

هشدار

The form #3 does not exist or it is not published.

انواع دیجیتال مارکتینگ

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

 اگر قرار باشد دیجیتال مارکتینگ رو به بخش های مختلف تقسیم کنیم شامل مراحل زیر میشود
این مراحل در تک تک در مقالات بعدی برای شما موشکافی میکنیم

انواع  مراحل دیجیتال مارکتینگ:

فعالیت های دیجیتال مارکتینگ شامل اقدامات زیر است:
  • • سایر فرم های رسانه های دیجیتال
  • • بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی
  • • بازاریابی از طریق تاثیرگذاری
  • • بازاریابی محتوایی
  • • اتوماسیون محتوا
  • • تجارت الکترونیک (e-commerce)
  • • تبلیغات نمایشی (بنری و کلیکی)
  • • دیسکتهای نوری و دیسکت های بازی
  • • بهینه سازی موتور جستجوگر یا همان سئو (SEO)
  • • مانورهای بازاریابی (Campaign Marketing)
  • • کتابهای الکترونیکی
  • به علاوه دیجیتال مارکتینگ را میتوان به سایر کانال های غیر اینترنتی رسانه های دیجیتال مانند تلفن های همراه (SMS, MMS)، خدمات پاسخ دهی تلفنی و یا متن پیام گونه تلفن در حالت انتظار نیز گسترش داد.
 
انواع دیجیتال مارکتینگ
انواع دیجیتال مارکتینگ

مزایای روش های دیجیتال مارکتینگ؟

در قرن حاضر، بدون شک دیجیتال مارکتینگ، مطمئن ترین روش ارتباط دوطرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است. در این نوع بازاریابی، می توانید پیامها را به گونه ای طراحی کنید تا به طور کامل پاسخگوی نیازها و خواسته های معین مخاطبان باشد. در تبلیغات دیجیتالی میتوان براحتی و با صرف زمان و هزینه کم پیام بسیار جذابی طراحی کرد که ضمن اطلاع رسانی سریع و دقیق جایگاه خود را در فضای مجازی ارتقا داد.
نکات مهم دیجیتال مارکتینگ: 1. مهم تر از تعداد ، کیفیت بازدید کنندگان است. یادتان باشد که همه مشتری شما نیستند!
2. در کمپین دیجیتال مارکتینگ، فقط به دنبال اعداد و ارقام نباشید. زیرا دیجیتال مارکتینگ یک هدف نیست! یک وسیله و ابزار کمکی برای رسیدن به هدف است.
3. تعداد تعاملات یعنی تعداد لایک ها، نظر ها، به اشتراک گذاری ها حائز اهمیت است و این موضوع است که نهایتا به ارتقاع برند و فروش بیشتر شما کمک می کند.
4. توجه به این نکته مهم است که هدف دیجیتال مارکتینگ افزایش تعاملات کاربران در وب سایت و شبکه های اجتماعی است. و در نهایت باید منجر به کسب درآمد و بازگشت هزینه های دیجیتال مارکتینگ شود.
5. نکته ی مهم دیگر این است که بهینه سازی فقط برای وب سایت ها نیست بلکه برای تمامی کمپین های دیجیتال مارکتینگ، از جمله شبکه های اجتماعی است.
خواندن 178 دفعه
پوریا سبحانلو

پوریا سبحانلو هستم دانشجوی ارشد نرم افزار  | برنامه نویس زبانهای اسکریپتی سمت سرور

چند وقتیست علاقه به علم بهینه سازی وب پیدا کردم  و پروژه های مرتبط با اون رو قبول میکنم.

هدف اصلیم از مجله بهینه سازی وب اشنا کردن وب مستران عزیز با تکنیک ها جدید بهینه سازی و سئو وب سایت ها میباشد.

وبگاه: www.psobhanlo.ir پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

 برای مشاوره و انجام پروژهای خدمات

دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی وب. 

 به صورت تجاری تماس بگیرید

مجری خدمات بهینه سازی وب و دیجیتال مارکتینگ Psseo  

 4145882 - 0935

درباره وب سایت دیجیتال مارکتینگ

 وب سایت دیجیتال مارکتینگ یکی ار وب سایت گروه طراحی وب پارسیان (پارسیان تبلیغ) است که در زمینه دیجتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال فعالیت میکند.

در وب سایت دیجیتال مارکتینگ خدمات مرتبط با دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال‌های دیجیتال چه آنلاین و چه غیرآنلاین انجام می‌شود.
در این روش، از تمامی ظرفیت‌ها و کانال‌های ممکن و موجود در دنیای دیجیتال استفاده می‌شود تا اطلاعات به مشتری یا مصرف‌کننده رسانده شود.

تماس با دیجیتال مارکتینگ

برای تماس با وب سایت دیجتال مارکتینگ 

021-88752300

021-88732543

 

از پی اس سئو حمایت کنید