blocktext1

دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فعالیتهایی گفته میشود که طی آن محصول یا خدمات شما با تکنیکهای تجارت الکترونیک به مخاطبانتان در فضای وب معرفی می گردد.

بازایابی اینترنتی

معمولا فعالیتهای بازاریابی آنلاین می تواند هم راستا با تبلیغات فیزیکی انجام شود اما مسیر و نوع و محتوای آن می بایست مناسب برای فضای وب و مخاطبان آن باشد.

سئو وب سایت

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

تولید محتوای بهینه برای سئو بهتر

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
در ادامه مطالب درباره محتوا نویسی  و چگونگی نوشتن یک مطلب که به سئو شما کمک کنه ،مطلبی رو اماده کردم با ده عنوان کار
امیدوارم این مطلب جنبه اموزش خوبی برای شما دوستان داشته باشه
مطمئنم با رعایت این موارد می‌توانید یک محتوای حرفه‌ای بنویسید که هم گوگل از محتوی شما خوشش بیاید و به آن رتبه بدهد و هم کاربرهای شما از آن لذت ببرند .
تکنیک اول :

مخاطب خود را در نظر بگیرید

سئو رایتینگ به این معنی نیست که ما بیایم یک کارهای عجیب‌وغریب در محتوی انجام بدهیم که گوگل خوشش بیاید خیر اول باید کاربر خوشش بیاید، کاربری که خوشش بیاید می‌آید به آن محتوی شما لینک می‌دهد و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد و دیگر ؛ اما یکسری اصول است که باید آن‌ها را رعایت کنید .
تکنیک دوم :

تیتر ها مهم ترین بخش در سئو

اگر تیتر خوبی ننویسید قاعدتاً کاربر هم نمی‌آید آن را بخواند و حتی آن را تهیه‌اش هم نمی‌کنید، شما بروید کنار یک روزنامه‌فروشی مردم اصولاً کدام روزنامه یا مجله را می‌خرند ؟ آن روزنامه یا مجله‌ای که محتوی خیلی جذاب‌تری دارد بنابراین خیلی مهم است که تیتر شما حاوی پیامی باشد که آن فرد آن را مطالعه کند.
محتوا نویسی و سئو
محتوا نویسی و سئو
تکنیک سوم :

تفکیک واژه ها در سئو سایت

به‌مرورزمان می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید اما وقتی محتوی شما ترکیب شود با چرا ؟ به‌عنوان‌مثال چرا گوگل به ما رتبه نمی‌دهد ؟
چطور رتبه سایت را افزایش دهیم؟
چگونه می‌توانیم رتبه کسب کنیم ؟
آیا می‌توانیم سایت را تحلیل کنیم و رتبه خودمان را افزایش بدهیم ؟
روش‌های بهینه‌ سازی سایت
دلایل شک در سئو و خیلی چیزهای دیگر، وقتی در خود گوگل دارید search انجام می‌دهید در حقیقت گوگل شمارا دارد راهنمایی می‌کنید و شما با این تکنیک می‌توانید تیترهای خیلی حرفه‌ای بنویسید.
تکنیک چهارم :

 قواید ادبیاتی را رعایت کنید

گوگل خوانابودن محتوا خیلی برایش مهم است و ساختار خوانا یعنی اینکه بیشتر از ۳ خط نباشد هر پاراگرافتان و از تصاویر خوب استفاده کنید باید تصاویر بهینه باشند از ویدیو دربندهای خودتان استفاده کنید و المان‌هایی را اضافه کنید که چشم کاربر را اذیت نکند و خوانا بودن خیلی مهم است.
تکنیک پنجم:

منابع مطالعاتی بیشتر

حتماً در داخل مقاله خودتان منابع معتبر را معرفی کنید به‌عنوان‌مثال به ویکی‌پدیا لینک بدهید به یک سایت دانشگاهی لینک بدهید سایت که معتبر باشد یعنی دومین آتوریتی خیلی بالایی داشته باشد و این می‌تواند در رتبه شما تأثیرگذار باشد .
اصول محتوا نویسی
اصول محتوا نویسی
تکنیک ششم :

تصاویر محتوا را خودتان تولید کنید

گوگل دیگر تصاویر اختصاصی را با این search engine خودش می‌تواند تشخیص بدهد که شما از سایت‌های دیگر کپی کردید یا از shutter stock گرفتید یا خودتان آن را تولید کردید و این می‌تواند خیلی جذاب باشد و می‌توانید از المان‌های دست‌نویس استفاده کنید یا می‌توانید خودتان یک تصویری را ثبت کنید یا از آن screenshot بگیرید فرقی نمی‌کند مهم این است که تولید خودتان باشد.
تکنیک هفتم: محتوایی کامل و جامع
محتوایی عالی است برای کاربر که به تمام سؤالات آن پاسخ بدهد و این‌یک نکته کلیدی است برای یک محتوی، یک محتوایی که ۳۰۰ کلمه است زیاد به درد کاربر نمی‌خورد و گوگل این را به‌خوبی می‌داند . تکنیک هشتم:

استفاده از کلمات هم معنی

زمانی که دارید از یکسری کلمات خاص استفاده می‌کنید هم‌معنی آن‌ها را هم در محتوی‌هایتان هم قرار بدهید تا در آن‌هم معنی‌هایش هم شما بتوانید رتبه بگیرید. تکنیک نهم:

مطالب جذاب در شبکه های اجتماعی

به‌عنوان‌مثال یک مقاله‌ای بنویسید که بتوانید بروید در یک انجمن و آن را معرفی کنید که پاسخ یکسری افراد باشد یا طوری باشد که در تلگرام یا اینستاگرامتان آن را معرفی کنید.

محتوا نویسی
محتوا نویسی
تکنیک دهم :

مطلب شما چالشی را حل کنید

خیلی مهم است که به رفع نیاز مخاطبتان فکر کنید زمانی که شما مشکل مخاطبتان را رفع می‌کنید آن‌ها اعتماد می‌کنند و از شما خرید می‌کنند .

خواندن 1410 دفعه
پوریا سبحانلو

پوریا سبحانلو هستم دانشجوی ارشد نرم افزار  | برنامه نویس زبانهای اسکریپتی سمت سرور

چند وقتیست علاقه به علم بهینه سازی وب پیدا کردم  و پروژه های مرتبط با اون رو قبول میکنم.

هدف اصلیم از مجله بهینه سازی وب اشنا کردن وب مستران عزیز با تکنیک ها جدید بهینه سازی و سئو وب سایت ها میباشد.

وبگاه: www.psobhanlo.ir پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند